Chcete žít déle? Častěji se předklánějte!

Mléčná kyselina není utilizována, zvyšuje se množství odpadních produktů, prudce stoupá množství kolagenu, snižuje se tvorba elastinu a pomalu, ale jistě, dochází k útisku meziobratlových kloubů a plotének.

K tomu všemu vede náš nezdraví životní styl s nedostatkem pohybu.

Aby ses tomu vyhnul, dělej každý den 150–200 náklonů dopředu. Jak věděli již tibetští učitelé, pro udržení mládí je rozhodující stav jater, zatímco pro zdravá játra je důležitá lidská ohebnost.

Čím častěji se nakláníme, tím déle žijeme a čím častěji děláme dřepy, tím lépe vypadáme.

Statická gymnastika: zadrž dech, pak se hluboce nadechni, ještě jednou zadrž dech a vydechni.

Cítíš, jak se uvolňují vnitřní bloky? To je jen minimum z toho, čeho chceme dosáhnout. Zatímco maximum je posilovna, běžecký pás a pohybové aktivity.

Velké břicho – nepřípustné! A to nejen z estetických důvodů. Musíš přece mít pas, nebo alespoň něco jako pas a to „něco“ by se mělo nacházet zhruba v oblasti beder.

Velké břicho brání normální funkci bederních svalů a vede k depresi střevního traktu. A deprese střev je deprese mozku, která vede k Alzheimerově chorobě, Parkinsonově chorobě a předčasnému stárnutí.

Doufám, že jsme tě přesvědčili, jak důležité je najít si chvilku na fyzickou aktivitu. Cvičení ti pomůže zůstat zdravý, zpomalit stárnutí a prodloužit aktivní život. Buď zdráv a poděl se o odkaz s přáteli!

1
2